skooooooolan

dålig uppdatering från min sida igen, känner att jag varken orkar eller har tid med att uppdatera nu för tiden. har haft massa i skolan och andra saker så får se om jag fortsätter blogga. annars kanske jag nångång i livet skaffar mej en egen blogg x)

iallafall mina dagar har spenderats med älskling, kompisar och så har det såklart vart skola, gym och jobb. har haft 3 prov den här veckan och inte har man orken till att plugga heller.
idag har det iallafall inte vart min dag, vaknar på helt fel sida, helt fullt på bussen så jag får sitta brevid 4 småbarn som var helt nerskitade så nog var man skitig när man kom till skolan, men man kan ju endå inte få nog av såna där söta barn så. efter skolan ska jag och linda ta och köra ett kondition pass på 1 timme och sen bada och bubbla direkt efter, ska bli hur skönt som helst. och nu måste jag verkligen ta gymmet på allvar innan jag ser ut som en fet flodhäst. och nåt jag måste hitta är praktikplats, jag är ju så sjukt osmart så har inte haft tid eller ork till att leta praktikplats och för någon dag sen när jag väl fråga överallt så var det fullt ÖVERALLT! usch hamnar väl på en sopptipp eller nåt x) har inte mycket tid på mej heller eftersom vi har praktik i 8 veckor efter höstlovet som börjar nu på fredag, HELT UNDERBART :D

men nu ska jag fortsätta vara " aktiv" i skolan, haha. puuuuss :*


KISSES /L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0