regn....

Godmorgon!

HATA vädret!!


klockan är 8.20 och jag fattar inte själv att jag är vaken och står i en butik? helt sjukt ! hehe!
Men idag är det min sista dag, både skönt och dåligt, menar jag har det så jävla roligt fast att gå upp på mornarna är ju inte så roligt... rätt så svårt att komma upp också!
Idag vet jag inte riktigt helt säkert vad som händer, skulle till mberg med tessan och josse men som sagt jag slutar halv 5.. så vi får se hur det blir med det.. Jag måste iallafall hitta på något roligt! så shaee och linda, kom på något nu ! ;) hehe ! Idag är sofie sjuk också, mindre kul! hon gör ju mina dagar, så idag är det mycket arbete när det bara är jag och janne! men det fixar sig! Och på söndag åker jag, inte långt kvar nu!


dags att jobba, hejdå ;*


KISSES/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0