praktikplats

har nyss vart på coop forum och pratat med hon som tog emot praktikanter och vet ni vad? nu har jag praktikplats i 8v där, de kan ju inte bli bättre :D och hon som jag väl prata med var hur trevlig som helst så då blir nog skitbra :) så på måndag börjar jag vid 15.00 då hon ska ge mej kläder och sånt jag ska ha på mej och på tisdan väntar en kassautbildning som jag ska vara med på för jag ska nämligen sitta i kassan väldigt mycket, och sen även hålla på och plocka upp olika varor, som GODIS. stackars mej jag kommer aldrig klara mej utan godis nu när jag väl försöker xD

nu sitter jag hemma hos calle och segar, väntar på att han ska blir färdig sen ska vi dra in till stan och kolla saker tills han fyller 18 nu den 8 november :) stor pojk nu. får väl se om vi hittar nåt jag kan köpa med, blir ju inte så lätt att leta själv eftersom jag har så dålig fantasi.

ne nu ska jag kila, mer uppdatering kanske kommer senare :)

KISSES/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0