one last chance

i några dagar har jag haft en väldigt jobbig känsla, något som inte ens går att beskriva. kärlek är verkligen inte så lätt som man tror, fast det har jag aldrig sagt iförsäg. nog om det, det löser sig. jag och mina dagar (y

nog om det så finns de inte så mycket att säga om lovet hitills har vart så sjukt trött så har inte gjort mycket alls. har dock jobbat en del, och fyfan vad jag har ont i ryggen döööör. imorgon ska jag till coop forum för att prata med någon där om praktikplats, jag är som sagt alltid ute i sista minuten men nu ska det nog förhoppningsvis kunna lösa sig. sen blir att träffa calle så får väl se vad vi hittar på, återstår väl att se antar jag. får se när jag uppdaterar nästa gång, bloggen är ju inte direkt de första man tänker på när det är lov. så nu ska jag draaaaaa.


miss my best friend



KISSES/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0