hos calleälskling

hej bloggen, jag och calle vaknade nyss, har inte sovit så mycket inatt för jag har haft sjukt ont i ryggen " hm undrar vad beror på" men endå är jag pigg, kan bero på att jag och älskling har tjockat godis och cola hela kvällen, SOCKERANFALL.  
finns inte så mycket att skriva om gårdagen förutom att calle hittade en del så nu vet jag nog vad jag ska köpa (Y) sen tjockade vi mcdonalds och sen blev det hem och kolla film. the proposal heter den, fett gullig film faktiskt.
idag vet jag inte vad vi ska göra, vi får väl se om älskling har bättre fantasi än vad jag har för nu ska iallafall jag spela guitar hero :D TJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAU



KISSSES/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0