Godmorgon

Har nyss fixat klart mig, det blev en knut mitt på huvudet och ingen mascara! Det blir alltså en mjukisdag idag!
Vet inte vad dagen består utav än att bara vara på praktiken.. är ju inte hemma så det blir ju inte att träffa några kompisar!
Igår valde jag tapeter till rummet, mamma ringde på morgonen och sa att dom skulle komma och tapetsera mitt rum, så när jag kommer hem är mitt rum som nytt ! hehe! synd för mamma som ska plocka ur hela mitt rum, skönt att jag inte är hemma!
Det kändes inte så frästande att gå upp idag, så jag låg och znooza(stavning) hehe en halv timme + att det är 6 minusgrader ute.. men nu måste jag ut i kylan och röra mig mot praktiken för jag börjar om 10 min!



KISSES/R

Kommentarer
Postat av: emelie -

Satsa på modell Rebecca, du är skit fin på alla bilder ju :)

2009-10-20 @ 18:56:44
URL: http://mewlii.blogg.se/
Postat av: Johan

fan klättra upp på taket ochså ! du är ju halvägs :P

2009-10-20 @ 21:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0