Godkväll!

Bilresan på förmiddagen gick bara bra, dock lite seg för att det är ju ett antal mil!
Har inte gjort nånting speciellt, tagit det lugnt bara osv! det är det söndagar är till för eller hur?

Men jag tänkte lägga upp lite bilder från ifredags när vi var hemma hos mig o fixade oss lite innan vi drog vidare in till örebro och festade!


Snyggisen Bnar <3



Älskling & jag(ignorera)


Älskling och Ledsna mig? haha ser as ledsen ut, men nej (;


Bnar min lilla sötnos


-


Shanell älskling<3


Den här bilden på mig och shaee får avsluta, hehe. fan har ingen bild
på Rochka! om jag inte ska klippa ut henne ur en annan bild så man bara
ser anstiktet, men då kommer hon inte bli glad!

Men nu ska jag sova, för ska upp vid 8a imorgon bitti! :|


KISSES/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0