galet trött alltså!

Blev en hel dag på salongen, 9 till 15.00 Idag fick jag fixa en dockmans hår haha!
Färga, styla osv! i brist på annat. han blev ju rätt så snygg om jag själv får säga, sånt hår borde alla ha! hehe. skoja! Imorgon ska jag beställa tid för färg/noppning för ögonbrynen och öven färga mina ögonfransar! nice! sen ska jag även klippa mig på torsdag och då äre även bara en vecka kvar tills jag åker hem, då kommer jag hem till ett helt nytt rum, träffa mamma,pappa,snö, och mina efterlängtade vänner! sen ska jag börja träna sten hårt!
Juste, pappa skickade en bild idag på sin armbåge, bruten antagligen, usch vad ont!


så jävla snygg, rawr ;) hahah

hans snygga profil, mjoww

Sen igår så kom mina kära kusiner till salongen, Marcus klippte sig och jag Fixade Elinas hår, eller jag krusade det bara, allstå finns ingen sötare unge än henne! min lilla älskling!
Hon kommer bli mig upp i dagen min lilla ängel. hehe!


Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, ska somsagt upp vid 8 imorgon!
och mitt illa mående har gått över, guud vad vissa människor får en på äckligatankar!
Fattar ni vad äcklig jag tycker den här personen är? som får mig att verkligen må
illa! haha, nästan lite skrattretande!
Men, som sagt you don't face me hehe!

KISSES/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0