se det snöar, se det snöar de va ju roligt hurra?

mjaaa.. fy för vädret idag, nog för att jag hellre vill ha snö än den mörka tråkiga hösten men de här kommer bara bli massa plask och snö som bara öser ner i ansiktet på mej, GREAT! usch det var helt klart det värsta idag, när jag skulle gå från lillån koisken till coop (som jag ska göra varje dag) snacka om att jag var blöt när jag var framme. förövrigt har dagen vart bra som vanligt, har i princip haft fullt upp hela dan så kan ju lugnt säga att jag kommer däcka framför datorn snart, så sjukt trött är jag. fixar med posten, fylla på godishyllorna, sitta i kassan and so on. Så nu ska jag ta mej ett bad sen väntar mammas pojkar på tv :D



KISSES/L 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0