dålig uppdatering

haha börjar bli en vana att de är dålig uppdatering här alltså, funderar starkt på att sluta blogga, har verkligen inte tid och har också mycket viktigare saker att göra i mitt liv än att sitta här och blogga 24/7 så får väl se, kanske tar och skaffar mej en egen blogg nångång i framtiden xD

iallafall så var det ju halloween i lördags, ett stort FAIL på det om jag får säga det själv, det enda som var bra med kvällen var Lorentz & Sakarias och mina bejbs såklart. gud jag har verkligen fastnad för deras låt -Det här är min dröm, nog för att alla deras låtar är bra men iallafall.  kvällen började iallafall hos calle då vi förfesta lite, min älskling blev dock lite väl full men, HAÄHA! vi skulle dela på en vodka men när vi kom till kåren så blev inte calle insläppt för han hade spriten innanför jackan, klanten, fast var nog mitt fel som lät han ta den. efter några försök kom albin och benne in (calles kompisar) kändes helt fel och var utan älskling så mitt humör var nere i botten och de blev ju inte bättre av att det var äckliga 94-93 överallt. USCH! efter ännu några försök hann calle smitta sig in och då ville jag hem så då fick vi skjus hem, det roligaste den resan var väl killsnacket,  fan värre än oss tjejer. " fan ska jag slå vad över att jag kan ta henne lätt, satsar du 100 spänn? skjusa mej till henne nu så ska jag ta henne hårt, hon visar ju förfan fittan i vädret frivilligt." HAHAAHA DOG! xD det var ju typ den lördan.
söndagen sov vi hela dan, vaknade vid 3 och gick inte upp ur calles säng förns vid 9 då jag skulle åka hem, haha tjockisen här. nog om det så tjocka jag sönder eftersom älskling var så gullig och först kom in med, frukost, kinamat och äppelpaj, mööööms.

måndag var det första dagen på praktiken och jag började vid 3 då dom skulle visa mej runt överallt och så, hem till calle och gowsa och sov där och sen upp idag igen och jobba. måste säga att de är väldigt kul hitills, dom som jobbar där gör ju helt klart en stor del, sjukt trevliga är dom. fick lära mej och sitta i kassan osådär och ska fortsätta imorgon så får se om jag sitter i kassan lite framöver sen. :D

nu ska jag ta och baka negerbollar haha, och sen blir det att slänga sig framför tv:n innan det blir sängen.  kanske kommer upp någon bild senare från helgen :*

KISSES/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0