3 månader

3 månader med älskling idag :)
du är mitt liv, min kärlek & bästa vän och vad som än händer så ska jag aldrig släppa dej! <3


vi har inte gjort speciellt mycket idag, tagit det lugnt och bara gowsat. det är nog bland det bästa som finns :) tyvärr går ju tiden för fort när man har det bäst så nu hár min bejbi åkt hem, åååh så jobbigt varje jävla gång.

nog om det så har praktiken gått bra som vanligt, tycker det är ovanligt kul faktiskt. idag fick jag ju som sagt sitta i kassan och lära mej lite, hade kassautbildning som jag skrev i de förra inlägget och det gick väl helt okej. men lite nervös kommer man ju dock bli dom första gångerna, tur att jag får öva lite innan jag ska sitta i kassan sen på riktigt, det är ju endå en hel del saker man ska lära sig och komma ihåg, vilket inte jag trodde eftersom jag alltid trott att de bara har vart att ta streck koden mot skannern men så lätt är det ju tyvärr inte. nu är jag iallafall så sjukt trött så nu ska jag leta fram nånting som jag kan äta imorgon på praktiken sen blir det sängen direkt. PUSS!


KISSES/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0